11 Temmuz 2012 Çarşamba

Süper Robot ve Oyun Oynamak

Süper Robot
Belirli bir alan dairesi içinde süper robotlar yaratılır, TV kanallarında izletilmek için bölüm bölüm yayınlanır süper robot çizgi dizisini çocuklar televizyon karşısında ilgiyle izlerler, Super Robot (スーパー ロボット Supa Robotto?) Fantastik süper güçlü aletler, tabanca ve silah eşliğinde karşılıklı hasar yaratma eğiliminde olan oyunlardır. süper robot oyunları denilince süper robot çizgi filmi aklıma geliyor. Çizgi film içeriklerini oyuna uyarlamakta mümkündür. Dev robotlar cephanelik yüklüdür ve insan beyninin robotlara yüklemiş olduğu büyük güç anlamı kendisini bu cephaneliklerle ve güçlü kuvvetli silahlarla ifade eder. Manga ve anime tarzında Japon kültürünün daha çok etkin olduğu bu teknolojik savaşları simgeleyen usta dövüşçü karakterler süper robotlardır.Mitolojik ve mistik bazı terimler olmasına rağmen çocuklarımızın ilgi dünyasını ve becerilerini ortaya koyan birtakım olması sebebiyle süper robotlarla büyü insanlarda artık ilgili durumdalar. Oyuncak dükkanlarının çoğunda robotlar raflara dizilmiş satın alacak bir çocuğu bekler durumda.

Ölümcül silahları sayesinde birbirleriyle savaştırılan robot oyunları çok ilgimi çekti. Discovery Chanel ile eskiden robot savaşları yapılırdı. Şimdi hala böyle şeyler yayınlanıyormu bilmiyorum ama umarım yayınlanıyordur. Çok eğlenceliydi, izlerken heyecanlanırdım ve kardeşimle izlerdik. Takım tutar gibi robot tutardık ben kazanırdım, benim robotum kazanırdı, Güçlü olan kazanıyordu. robotlar elektrik dediğimiz enerji sayesinde güçlerine ayrıştırılıyorlar. Bu robotun pahalılık derecesiyle doğrudan alakalı bir durum Dilerseniz şimdi siz de bir oyuncakçıya gidip robot satın alın ama pahalı olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder