16 Temmuz 2012 Pazartesi

Kişisel Websitem Sizlerle...

rasim gel
Kişisel bir websitesi olmalı herkesin! Ben de blogumu açtım nihayetinde. Ücretsiz pek çok site kullandım ama bu sefer farklı bir siteden blogumu açtım. Wordpress altyapısıyla oluşturulmuş bir blogum var. Normalde wordpress scripti ile bloglar ücretli olarak kuruluyormuş. Ama Türkiye’de blog denilen şeyin ne olduğunu öğrenince blog arayışı içine girdim. Blog sitelerini ve ücretsiz blog servislerini aradım internette. Benim için tasarım konusunda pek çok alternatif olmalıydı. Blog denildiğinde farklı imkanlar sunan bir site olmalıydı. Ben de blogumu bu siteden açtım. Adresi: Websitem.info belki siz de bir blog açıp paylaşım yapabilirsiniz. Ben güncel olarak paylaşımlar yapıyorum. Blogumu seviyorum. Blogumu açtığımda çok mutlu olmuştum. Blogculuk denilen bu alana yeni adım atmışken tabii ben de her blogcu arkadaş gibi çok heyecanlıydım. Blogumu kurduktan sonra herkese adresini verdim. İlk zamanlardan beri blogumun hitini artırmaya çalıştım. MSN üzerinden bloguma arkadaşlarımı davet ederek yeni bir ortam yarattık. Hatta iki arkadaşımı da bloguma yazar olarak ekledim. Bazen program paylaşımları yapıyor o arkadaşlar, bense günlük diye açtığım bloguma artık aklıma ne eserse onu yazıyorum. Blogculuk güzel bir şey aslında. İsteyen istediğini yazabiliyor bu tür sitelerde. Blog siteleri Türkiye’de çok var. Dünya çapında tanınmış blog siteleri de var. Bunlardan biri Blogger bir diğeri de Wordpress. Hemen herkes bu blog siteleri hakkında az çok bilgi sahibidir. Türkiye’de de Blogcu, Lettoblog, Websitem.info, Bloggum, iNobe siteleri var. Bu siteler ülkemizde en çok kullanılan blog siteleri. Bence siz de bloglar açın yazın paylaşın. En güzel yanı bu tür blogların ücretsiz olarakta üyelere sunuluyor olması. Benim açtığım blogumun adresi: rasimgel.websitem.info kullanıcı adınızı yazarak kolayca böyle bir adres alabiliyorsunuz. Adresinizi siz belirliyorsunuz. Çok masrafsız oluyor. Ben güncel içerikli ne buluyorsam bu adreste paylaşıyorum. Size de tavsiye ederim. Hatta şimdi bir blog açın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder